Vacature Marketeer 32-38 uur per week
Ben jij een gedreven en creatieve marketeer met een passie voor film en de bruisende gemeenschap van Amsterdam Nieuw-West? Stichting Oxville, de organisatie achter Cinema De Vlugt en Oxville Cinema, zoekt een enthousiaste Marketeer voor 32 – 38 uur per week om ons team te versterken!
Over ons: Cinema De Vlugt is dé buurtbioscoop van Amsterdam Nieuw-West, een film(t)huis voor iedereen waar werelden samenkomen. We tonen niet-vertelde verhalen uit de buurt, buurtgerichte klassiekers van over de hele wereld, publieks- en arthouse films. Op steenworp afstand van Plein ’40-’45 geniet je dagelijks van een actueel filmaanbod op maat. Ons team van enthousiaste medewerkers, vrijwilligers en stagiaires met diverse achtergronden zorgt voor een warm welkom. We streven naar een laagdrempelige en diverse programmering die aansluit bij de buurt.
Jouw rol: Als Marketeer ben je een cruciale sparringpartner voor de directie en draag je bij aan de verdere ontwikkeling van Cinema De Vlugt als buurtcinema. Je bent verantwoordelijk voor het marketingbeleid en de volledige uitvoering hiervan.
Wat zijn je taken?
- Samen met de directie stel je het marketingbeleid op en ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering.
- In de aanloop naar de opening van de nieuwe locatie Oxville Cinema in 2027 ben je verantwoordelijk voor de lanceringscampagne en neem je de lead in het nieuwe marketingplan.
- Je houdt alle publiciteitskanalenup to date (website, nieuwsbrief, social media, SEO, etc.).
- Je draagt de verantwoordelijkheid voor de aanwezigheid van de juiste promotiematerialen in de bioscoop (posters, banners, flyers, etc.).
- Waar nodig stuur je collega’s aan die je ondersteunen bij deze taken.
- Samen met de collega’s die verantwoordelijk zijn voor de filmprogramma’s en specials, bedenk je slimme marketingcampagnes om een zo divers mogelijk publiek uit Amsterdam Nieuw-West aan te trekken.
- Je voert campagnes uit met behulp van externecontent creators en partnerorganisaties.
- Je bewaakt de huisstijl en zorgt dat dezeup to date
- Je verzorgt persberichten en contacten.
- Je coördineert de creatie van fysieke promotiematerialen en alle andere taken die bijdragen aan een succesvolle marketingstrategie van Stichting Oxville.
Wie ben jij?
- Je hebt een passie voor film en houdt van hard werken in een klein hecht team
- Je kunt zelfstandig werken en bent goed georganiseerd, zodat je naast de vaste taken ruimte kunt maken voor strategisch denken en plannen.
- Je hebt bij voorkeur al ervaring met marketing en publiciteit in een bioscoop of filmtheater.
- Je bent zeer vaardig met digitale middelen, altijd op zoek naar manieren om werkzaamheden slimmer te organiseren, en goed op de hoogte van de snelle ontwikkelingen in online marketing.
Wat bieden wij?
- Een salarisindicatie van €3000 – €4000 bruto per maand (op basis van een fulltime dienstverband van 38 uur).
- Iedere dag gratis toegang tot de filmvoorstellingen.
- Flexibele werkdagen en -tijden.
- Werken in een klein, gezellig team met een groot hart voor Nieuw-West.
Interesse?
Stichting Oxville streeft actief naar een divers personeelsbestand qua afkomst en achtergrond, omdat de kracht van diversiteit essentieel is. Kandidaten die zich hierin herkennen en ons team kunnen versterken, roepen wij dan ook op te reageren.
Stuur uiterlijk 15 juli 2025 een korte motivatie en je CV naar Bas Broertjes, directeur-bestuurder Stichting Oxville, via bas@oxville.nl. Zowel intern als extern wordt geworven.
Tijdpad procedure:
- Deadline aanmelding: 15 juli 2025
- Kennisgeving van geselecteerde kandidaten: (datum nader te bepalen in juli)
- Eerste ronde gesprekken: (data nader te bepalen in juli) in de ochtend
- Tweede ronde gesprekken: (data nader te bepalen in juli)
- Startdatum: 1 augustus 2025
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.